Slovenija

Moški zaradi skrbništva otrok napovedujejo skupinsko tožbo proti državi

Ljubljana, 06. 02. 2018 06.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
24UR ZVEČER
Komentarji
102

So moški v 21. stoletju v ločitvenih postopkih glede skrbništva otrok še vedno v diskriminatornem položaju? Očetje protestirajo proti temu, da sodišča otroke avtomatsko – skoraj v 90 odstotkih – po razvezi dodelijo ženskam, in napovedujo skupinsko tožbo proti državi.

Več videovsebin
  • Iz 24UR ZVEČER: Očetje zaradi otrok v skupno tožbo
    02:34
    Iz 24UR ZVEČER: Očetje zaradi otrok v skupno tožbo
  • Iz 24UR ZVEČER: Je država pristranska do očetov v ločitvenih postopkih?
    03:18
    Iz 24UR ZVEČER: Je država pristranska do očetov v ločitvenih postopkih?
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (102)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

sre?a3
06. 02. 2018 16.57
+1
Jaz sem imela slabo izkušnjo z očetom in priznam, da sem dolgo časa mislila, da očetje nikoli ne morejo biti tako dobri starši kot pa matere....potem pa sem se spoprijateljila z sosedo, ki jo je mati pretepala....ko sem poslušala njeno zgodbo, sem zraven jokala....od takrat naprej se zavedam, da stvar ni črnobela in da je mnogo odtenkov sive vmes....upam, da bo zakonodaja enkrat napisana tako, da se bo gledalo na dobrobit otroka in da bo otrok pristal pri tistem, ki mu nudil najboljšo oskrbo in poskrbel, da bo zrastel v normalnega, samozavestnega otroka...
jmis
06. 02. 2018 16.27
+1
ne vem kake so ble ženske nekoč, a to kar je danes... žalost na kubik
Uporabnik565636
06. 02. 2018 14.58
-5
Radi bi, da so moški enakopravni v primeru razhoda in dodelitve otrok, ko pa je treba skrbeti za njih v času zveze, pa ne bi radi bili tako enakopravni in pričakujejo, da bo za otroke v večji meri skrbela ženska.
Uporabnik113089
06. 02. 2018 14.37
+7
Kako naj moški ne bi bili diskriminirani? Sodnica je baba, tožilka je baba, odvetnica očeta je baba, še tiste tri babe, ki pridejo iz centra za socialno delo pripomorejo da bo rezultat 6:1 za babe. Pa se ti pojdi špilati zaupanja v pravno državo in zmagaj v boju za skrbništvo....
JLPiccard
06. 02. 2018 14.52
-3
korintos23
06. 02. 2018 13.55
+3
A so sami geji na portalu?
JLPiccard
06. 02. 2018 14.52
+2
korintos23
06. 02. 2018 13.54
+0
Najboljši in najbolj srečen zakon je tisti če si dedec partnerico poišče na face bruki!
Uporabnik113089
06. 02. 2018 14.43
+0
Ja, nekako tako kot Prleki ki oboroženi s sekirami iščete mačke da bi jih "nasekirali"...
muci007
06. 02. 2018 13.28
+6
Feminizacija pomeni začetek konec človeštva.
korintos23
06. 02. 2018 13.55
Ženski treba dati kaj jo "gepira" in problemov ne more biti.
ONniON
06. 02. 2018 13.21
-1
diskriminacija ne obstaja, je lažen in izmišljen izraz
jmis
06. 02. 2018 16.24
Transformerji
06. 02. 2018 13.14
+0
Prav imajo - se strinjam z njimi! Kajti tudi ženske niso več tisto, kar so nekoč bile!
Matko88
06. 02. 2018 12.49
-2
Vse primere ki jih osebno poznam je tako, da moški želijo nagajati ženskam, katere gredo od nasilnikov stran. Posledično so hudo užaljeni in izkoriščajo otroke da bi prizadeli matere, ker to mati otroka najbolj boli. Tu ne gre za feminizem ampak za naravo! Moški hodijo na lov, ženske pa vzgajajo. V veliki večini je kriv moški da zveza sploh razpade. Nehajte že pritiskati in se pretvarjati da lahko moški otroka isto vzgaja kot ženska. Seveda so izjeme, zato pa je 90% in ne 100%. Mimogrede, sem moški.
Skunk Works
06. 02. 2018 12.32
+9
Boštjan M Zupančič, je zadnjič podal odličen intervju na temo feninizacije nakaterih poklicev, npr. sodstva in šolstva, zaradi česar imamo vedno bolj izrojene nekatere stvari v državi. To je dejansko resen problem, ki razjeda in spodkopava zdravo družbo........
Darko32
06. 02. 2018 12.48
+4
Tudi sam opažam to, ko spremljam razne dogodke in debatiramo. Namreč nekatere sploh nimajo pojma o pojmu o svojem delu in ko jih opozoriš, da delajo napake pa naredijo vse, da se ti maščujjeo samo zato, ker si opozoril na malomarno delo dotične osebe. Žal tudi sam priznam, da opažam, da to počenjajo prav te osebe, katere so ločene in se gredo neko svojo politiko. Jaz pravim tem osebam, da to elajo iz žlehnobe namerno samo zato, da naredijo škodo in si z tem zagotovijo delo za naprej. Če pa gremo na skupni imenovalec pa vidimo, da je največja sistemska korupcija prav na teh delovnih mestih. Tudi tukaj se postavlja vprašanje ali morda sami celo ne generirajo t.i. lažnih informacij z ciljem prikriti njihovo malomarno delo.
BUONcaffee
06. 02. 2018 12.24
+7
Jaz sem že to dal skozi. Pa občutil stvar. Se strinjam z očeti. Je pa bila bivša fer in me ni obtožila, da sem jo spolno nadlegoval za časa zveze.
BUONcaffee
06. 02. 2018 12.28
+6
Danes po 15 letih živiva zopet skupaj na njeno željo. Vmes je probala nekaj drugih zvez in ugotovila, da ni bilo tako hudo z mano kot je mislila, da je bilo.
Darko32
06. 02. 2018 12.44
+5
CAFFEespresso Ta pa je dobra. Zelo lepo si povedal. Včasih je potrebno trikrat premisliti, preden nekaj vržeš ven. Sam veš kaj mislim. Želim ti vse najboljše.
periot22
06. 02. 2018 15.18
+4
caffe malo je takšnih ki bi takšno lajd.o nazaj vzeli!!!!!!!!!!!!
Acidic
06. 02. 2018 11.51
+1
Lahko bi feministke lahko povprasali kaj o tem
TistoPravo
06. 02. 2018 11.49
+1
Eni pa še zmer mislite, da otroke "nardite" za sebe...pozabite, niso vaši....vi samomskrbite za njih, z svojo krvjo in denarjem....da bodo spet služili sistemu tako zbspranimi možgani, ko sedaj vi!
Janša je naš
06. 02. 2018 12.13
+2
Po tvojem komentarju sodeč, si brezposelna oseba z depresijo, pomoč potrebuješ
TistoPravo
06. 02. 2018 12.26
-2
Pri komu si pa ti zaposlen? Se sploh zavedaš mogoče...
ooResnicA
06. 02. 2018 12.33
+1
...zjutraj moder tabletek zvečer pa rdečega.....
Ka pa mislis
06. 02. 2018 11.38
+6
Moji podnajemniki...locla sta se imata dva otroka. Skup sta vzela kredit in zdaj mora samo oce vracat ker ima boljso placo. Mora placrvat tudi prezivnino.
Sputnik
06. 02. 2018 12.00
+6
kje pa on živi zdaj? v podnajemu verjetno kjer plačuje še najemnino. torej z eno plačo ne more niti na burek ker mu od plače ne ostane nič
PRO_CONTRA
06. 02. 2018 11.26
+29
Potrebno bi bilo obravnavati vsak primer posebej in z neko zdravo logiko. Poglejmo dve resnični družini: neporočeni, očeta stara 29 let, materi 26. Niso pijanci, niso nasilni. Prva družina ima 3 otroke, zaposlen je samo oče, mati je doma, otroci niso v vrtcu. Mati redko skuha, stanovanje je razmetano (povsod obleke, pasji iztrebki, smeti), prepirljivka in socialni problem. S provokacijami je uspela partnerja pripraviti do poskusa samomora, sedaj je človek na antidepresivih. Če se razideta, kdo bo dobil otroke? Jaz bi jih v tem primeru dala očetu, ker mati ni dober zgled... Druga družina ima enega otroka, oba sta zaposlena, urejena, otrok v vrtcu. Mati skuha, pospravi, z otrokom se ogromno ukvarja. Očetu je otrok nekako odveč, ker je zelo radoveden in terja precej živcev. Ko gre mama k frizerju, oče otroka običajno dostavi k babici in odide s kolegi. Za praznike je odšel s kolegi v tujino, partnerke in otroka ni hotel s sabo, ker sta menda naporna, on pa želi "živeti". Ta zgodba je podobna tisti na 24UR: Partner beži od lastnih otrok. V tem primeru mislim, da oče ni dorasel svoji vlogi in bi v primeru razhoda bilo za otroka bolje, da pripade mami... Tako bi delala jaz - od primera do primera, ker niso vsi enaki!
Mf1988
06. 02. 2018 11.49
+5
TistoPravo
06. 02. 2018 11.53
+7
Ja ampak moški so sužnji sistemu...tko da jim je treba čimveč pobrat, da še bolj migajo... ne glede na dejstva, ta državna sodišča d.o.o, delajo v korist tistim..ki nas vodijo, in njim moški v problemih koristi! Pika
matakokoyama
06. 02. 2018 11.07
+3
Ni so-skrbništva, ne dam manipulatorki alimentov. Zmenen.
BUONcaffee
06. 02. 2018 11.07
+26
Prav bi bilo, da moški postanemo enakopravni ženskam.
samanthka
06. 02. 2018 11.04
+11
Bravo, bravo, vsa podpora!
JLPiccard
06. 02. 2018 11.01
+15
ha malo za smeh, se žena in mož kregata pred sodiščem o skrbništvu pa žena nabija sodniku da je pač otrok njen ker ga je rodila, dojila, in bla bla...nakar se sodnik obrne proti možu in reče: "kaj pa je vaše mnenje?"..pa reče mož: poglejte gospod sodnik, če grem jaz na hodnik in dam ključek v avtomat za kavo in pijačo in mi slednja vrže ven pločevinko pijače, čigava je potem ta pločevinka? Moja ali od avtomata kateri ga je hranil?..hahaha
TistoPravo
06. 02. 2018 11.08
+1
Tiida
06. 02. 2018 11.17
-1